Temple of Apshai (The)
Dunjonquest: The Temple of Apshai
The Temple of Apshai
Wydania
1983()
Ogólnie
Pradziadek dzisiejszych erpegów. Proste dungeony, zbudowane z wielgachnych pikseli, postać reprezentowana trzema kropami, przeciwnicy krzyżykami, skarby prostokącikami. Cała akcja działa się więc w głowie graczy. Do tego bardzo obszerna instrukcja, opisująca wszystko to, czego w grze nie widzimy (w stylu rozbudowane opisy przeciwników). Całkiem porządne, bazowane na D&D współczynniki i ekwipunek. Gra doczekała się konwersji z ulepszoną grafiką na niemal wszystko co się dało, choć już nie osobno, a w zestawie Temple of Apshai Trilogy. Wersja commodorowska powstała 4 lata po premierze z apple II i to widać głównie po delikatnie poprawionej grafice - ludzik wygląda jak... hmmm niepełnosprawny, ale jednak ludzik, skarby i przeciwników też da się rozpoznać (z dużą dozą wyobraźni ku pomocy) po samych obrazkach.

Obrazki z gry:
Obawiam się zresztą, że nawet z manualem ta gra nie znajdzie już dziś miłośników. Obawiam się zresztą, że nawet z manualem ta gra nie znajdzie już dziś miłośników. Mimo że jest to naprawdę ważny tytuł w historii rpg. Mimo że jest to naprawdę ważny tytuł w historii rpg. Temple of Apshai (The) (Commodore 64) Temple of Apshai (The) (Commodore 64) Temple of Apshai (The) (Commodore 64)

Dodane: 28.04.2009, zmiany: 21.11.2013



Dodaj komentarz:

Pytanie kontrolne: kto tu rządzi?




Aby być podpisanym wlasnym nickiem, zarejestruj i zaloguj się na forum.