Medabots: Rokusho Version
Wydania
2002()
Ogólnie
2002, jeszcze jedna około-pokemonowa produkcja. Tym razem zbieramy (czy też raczej składamy) roboty, zwane Medabot-ami.
Widok
Izometr
Walka
Turówka

RECENZJA

Wstęp
Zagrałem w tą gierkę i wydała mi się średnio dobra. No wiecie- taka w którą można pograć gdy nie ma w co lub cała reszta już się nam bardzo nudzi. Mimo to gierka ma wiele fajnych pomysłów. Moim zdaniem nie wykorzystano do końca możliwości, jakie stwarza temat oraz system gry. Mogłoby być trochę więcej części lub więcej rodzajów przeciwników. Przeciwnicy mogliby dysponować mieszanymi częściami, a nie z tego samego typu robota. Gdy minęło kilkanaście dni od kiedy skończyłem grać w telewizji obejrzałem kreskówkę o tej tematyce. Od razu pomyślałem, że mamy tu z czymś podobnym jak w przypadku pokemonów. Ale zastanawiam się, czy tym razem gra była wcześniej niż serial. Na to pytanie musiałby mi odpowiedzieć ktoś kto jest w temacie, a mi samemu nie chce się marnować czasu na szukanie informacji w necie;-)

Historia i świat
Każdy dzieciak chce mieć na własność swojego medabota. Tak się składa, że większość je już posiada, oprócz głównego bohatera. Ma on na imię Ikki. Pewnego razu trafia mu się okazja i kupuje po bardzo niskiej cenie stary model medabota. Rokusho- tak nazywa się ten model- jest doskonałym wojownikiem, najlepiej posługuje się on częściami które zapewniają mu możliwość ataku bezpośredniego (czyli wszelakie miecze oraz podobne). Terenem gry jest praktycznie jedno miasto. Wydaje się, że ilość lokacji jest bardzo ograniczona. Nie ma tu żadnych rewelacji jeśli chodzi o świat czy też jego historię (moim zdaniem słaby punkt tej gry).

Medaboty
Głównym elementem gry jest walka. Podczas niej właśnie pokazujemy swoje umiejętności, zwłaszcza jeśli chodzi o odpowiedni dobór części. Naraz mogą walczyć trzy medaboty po obu stronach (czyli razem sześć). Każdy medabot składa się z pięciu częśći, są to: nogi, lewe ramię, prawe ramię, korpus z głową oraz medal. Ramię służy głównie do ataku (tu umiejscowiona jest broń), na głowie umieszczone są różne przyrządy, a czasami broń, im lepsze nogi tym częściej będziemy mogli wykonywać turę. Każda część posiada osobne HP podczas walki i gdy zostanie zniszczona to w tej walce nie możemy już jej używać. Najważniejsza jest głowa- gdy ją stracimy od razu przegrywamy walkę. Elementem spajającym wszystkie części jest medal. To jego typ decyduje jakiego rodzaju części będą przydatne. Medal zdobywa doświadczenie. Trochę to dziwne. Gdy zdobędzie go wystarczająco dużo, to zdobywa poziomy. Na dziesiątym poziomie medal ewoluuje (no jasne i co dalej?). Możliwe jest też używanie megamocy (czy jakoś tak), jest to bardzo potężny atak który czasami się bardzo przydaje, ale by go wykonać potrzeba się naładować, a ładujemy się używając nóg lub obrywając od przeciwnika. Ogólnie maedaboty to bardzo dobry pomysł i jest to najmocniejszy element tej gry- reszta jest taka sobie.

Moja ocena 3/5


Autor: 3


Obrazki z gry:
Głowa naszego medabota./ Głowa naszego medabota./ Każda część ma osobne statystyki./ Każda część ma osobne statystyki./ Slash!! Kaboom!! Ale fajny screen :)/ Slash!! Kaboom!! Ale fajny screen :)/ I sama walka! I sama walka! Medabots: Rokusho Version (GBA)

Dodane: 13.03.2004, zmiany: 21.11.2013



Dodaj komentarz:

Pytanie kontrolne: kto tu rządzi?




Aby być podpisanym wlasnym nickiem, zarejestruj i zaloguj się na forum.