Komnata (PL)
Ogólnie
Polska produkcja, dość oryginalnie wyglądająca i z ciekawym rozwiązaniem walki.

RECENZJA

Szkoła - źle. Brak szkoły - też źle, bo nudno. I co tu robić? Najlepiej zająć się czymś pożytecznym, czyli np. pisaniem recenzji! A więc po kolei.

"Gdzieś daleko na starożytnych lądach świata Oarorao, wśród wysokich, niebezpiecznych gór, wśród gęstych i mrocznych lasów, znajduje się ponoć wejście do niepoznanych lochów. Legenda głosi, że istnieje w nich magiczna komnata, w której podobno można spełnić 3 życzenia. Wielu próbowało, ale każdy kto wszedł do lochów - nigdy z nich nie wyszedł…"

Gramy młodym rycerzem, który po usłyszeniu tejżę legendy postanowił odwiedzić to legendarne miejsce w nadziei, że odnajdzie mityczną komnatę. Fabuła gry? Po prostu odnaleźć tytułową komnatę.

Grafika w grze stoi na wysokim poziomie. Żadnego RTP. Ale nie to najlepsze. Komnata ma swój "styl". Jest jedyna w swoim rodzaju pod względem graficznym. Muzyka również spełniła swoje zadanie i w pełni oddaje mroczny klimat gry. Gra została wykonana w RPG Maker 2000, ale system walki jaki spotkamy w"Komnacienie ma nic wspólnego ze standardowym. I za to wielki plus. Kolejny plus, który gra otrzymuje jest za narrację. Komentarze, jakie czytamy w połączeniu z muzyką i grafiką wiele razy spowodowały, że się przestraszałem. Trzeci plus daję za niestandardowe menu. Strasznie mi się podoba to jak rycerzyk grzebie w plecaku. Ale nie ma ideału. Minus stawiam za możliwości zapisu. W całej grze możemy zapisać swój aktualny stan tylko trzy razy.

W grze znajdziemy całą masę rzeczy przydatnych do przejścia - bronie, miksturki, monety oraz sekretną komnatę nie tą tytułową, inną.Takie cudo, a waży jedyne 2,4MB.

Podsumowując: Komnata jest jedną z lepszych polskich gier wykonanych w RPG Makerze. Polecam ją wszystkim fanatykom RPG'ów. Zapomniałem dodać, że do uruchomienia gry niepotrzebny jest RPG Maker, tak więc każdy może sobie pozwolić na przeżycie wspaniałej przygody i odnalezienie sekretnej komnaty. Moja ocena: 4,5/5, a byłaby pełna 5, ale tego sejwowania nie daruję.

Moja ocena: 4,5/5


Autor: 4


Obrazki z gry:
Drżyjcie przed moim młotem. Jasnowidz, czy jak? Kocham to grzebanie w plecaku.

Dodane: 24.05.2008, zmiany: 21.11.2013



Dodaj komentarz:

Pytanie kontrolne: kto tu rządzi?




Aby być podpisanym wlasnym nickiem, zarejestruj i zaloguj się na forum.