Arabian Nights: Desert Spirit King
Arabian Nights: Sabaku no Seirei Ou (JAP)
Wydania
1996()
2012()
Ogólnie
Kolejny RPG wydany na konsolę Super Nintendo, ale wyjątkowo nie w klimatach z kraju kwitnącej wiśni lecz na pustyniach arabskich; brak znajomości języka japońskiego nie pozwala mi na poznanie fabuły, ale wnioskuje (nic odkrywczego), że nasz bohater musi odzyskać swoje utracone moce i uratować świat przed zagładą; od strony RPGowej nie można temu tytułowi nic zarzucić - liczne potyczki (na oryginalnym polu walki), multum dialogów, statystki, ekwipunek itd.; oryginalnym pomysłem są "karty" zdobywane podczas walk, dzięki którym możemy zmieniać w czasie potyczki pole walki co daje nam różne bonusy oraz dziennik rzadko spotykany w grach RPG na SNES; odgłosy i muzyka stoją na dobrym poziomie, mi natomiast przypadła do gustu grafika, efekt ruchu chmur czy falowania wody daje dobre wrażenie, no może portrety postaci są nie najwyższych lotów choć każdy może mieć różne zdanie, na pochwałę zasługuje również menu bardzo przejrzyste, barwne i intuicyjne. /Elric
Fanowski patch tłumaczący grę na język angielski - już jest.

Obrazki z gry:
Arabian Nights: Desert Spirit King (SNES) Arabian Nights: Desert Spirit King (SNES) Arabian Nights: Desert Spirit King (SNES) Arabian Nights: Desert Spirit King (SNES) Arabian Nights: Desert Spirit King (SNES) Arabian Nights: Desert Spirit King (SNES) Arabian Nights: Desert Spirit King (SNES) Arabian Nights: Desert Spirit King (SNES) Fragment intro i pogaduchy. W mieście, jaskiniach i na mapie świata. Faktycznie oryginalne pole walki. Współczynniki i karty.

Dodane: 11.12.2007, zmiany: 21.11.2013



Dodaj komentarz:

Pytanie kontrolne: kto tu rządzi?




Aby być podpisanym wlasnym nickiem, zarejestruj i zaloguj się na forum.