Dungeon Master
Wydania
1991()
1992()
Ogólnie
Klasyka dungeonów z walkami w czasie rzeczywistym. Snesowcy na konwersję musieli trochę poczekać, ale warto było. Grafika, tym razem, nie została poprawiona, ale w sferze dźwięku jest lepiej. W czasie gry przygrywa nam czasem muzyczka. Zmieniono trochę interfejs gry, nie na tyle jednak, by starzy wyjadacze się pogubili. Sterowanie padem jest oczywiście gorsze niż myszą, ale dość zgrabnie programiści przyporządkowali klawisze, tak że nie trzeba klikać na ikonki ruchu. Szkoda, że nie dali supportu dla myszy. Czytałem, że gra wykorzystuje wbudowany chip DSP, ale poza ekranem tytułowym nie widziałem go w akcji. Może gdzieś dalej. /Cholok
Widok
FPP
Walka
czas rzeczywisty

Obrazki z gry:
Ileż to razy widziałem już te białe korytarze :) Ileż to razy widziałem już te białe korytarze :) A ta mumia to normalnie jak stary znajomy już ;-) A ta mumia to normalnie jak stary znajomy już ;-) O proszę - SNESowe współczynniki i ekwipunek. O proszę - SNESowe współczynniki i ekwipunek.

Dodane: 18.05.2006, zmiany: 21.11.2013



Dodaj komentarz:

Pytanie kontrolne: kto tu rządzi?




Aby być podpisanym wlasnym nickiem, zarejestruj i zaloguj się na forum.