Forum JRK's RPGs

Encyklopedia galaktyczna gier cRPG

W co właśnie gramy? v2

Strona: « < ... 104 105 106 107 108 109 110 > »

Autor Post
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Quest: The High Cost of Dying
Mumia w okularkach przeciwsłonecznych i szykownym gajerku (lokalny przedstawiciel kilkutysiącletniego przestępczego kartelu zwanego jako Kingdom) miał dla mnie zadanko - pozbycie się pomniejszego bóstwa odpowiedzialnego za plagę szarańczy. Podobno przyzwany przez Mojżesza jakimś cudem uchował się do naszych czasów. W tym celu trzeba było udać się do starożytnej bibiloteki i złożyć równie strożytny artefakt, cały czas walcząc z wysłannikami szarańczowego bóstwa i obronnymi golemami.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Mass Effect Andromeda ukonczone. Licznik pokazuje 68 godzin i 96% zwiedzonej galaktyki. Jedna misja lojalnosciowa mi sie czemus nie odpalila (ale to Liama i tak go nikt nie lubil), dwoch questow super pobocznych nie dalo sie ukonczyc przez bugi - cala reszta z przyjemnoscia wymaksowana. Cokolwiek o Shepardzie i Zniwiarzach pojawilo sie juz tuz tuz pod sam koniec, a i tak mozna to bylo przegapic, jako ze bylo czescia zadania pobocznego - rownie dobrze moglo sie to w grze nie pojawic wcale - zwlaszcza ze jej akcja toczy sie 600 lat po wydarzeniach z trylogii - tyle ze bohaterowie gry spali przez te 600 lat i nie wiedza co tam sie w zasadzie wydarzylo :). Gra podobala mi sie bardzo (w koncu satysfakcjonujaco epickie zakonczenie) i gdyby nie te bugi w questach (i to nadal wystepujace mimo ze byl czas na ich usuniecie) dalbym 5/5. A tak tylko 5-/5 :P. I teraz, co by tu nastepnego pograc, pewnie cos mniej epickiego i niezobowiazujacego...
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Side Quest: The Eight Plague
Kolejny quest na kilka strzałów - celem była eliminacja kilku grupek szarańczy. I po sprawie, łapanie tych trzech obrazków podwoiło czas, jaki musiałem na quest przeznaczyć.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Side Quest: Moving Mountains
Kolejna znaleziona przepowiednia mowiaca o golemie zwiastujacym koniec swiata - lekkie lenistwo ze strony autorow, bo to juz drugi niemal identyko quest.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Quest: A Shadow over Egypt
Okazało się, że nie do końca udało mi się pozbyć szarańczowego boga. Zagnieździł się w turystycznej pułapce - świeżo zbudowanej pozującej na starożytną światyni. I nawet wzorem Atena dorobił się swoich kultystów. Nie pomogli mu oczywiście zbyt wiele i tym razem już poprawnie został po kilkutysiącletnim zasiedzeniu w naszym świecie odesłany do piekieł, czy skąd tam przybył.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Side Quest: Snakes and Looters
Kolejny nic nie wnoszacy quest - znalazlem skrzynie ze sprzetem Fenicja... i w sumie to caly quest.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Quest: Old Gods, New Tricks
Wyjaśniła się zagadka wczorajszej skrzynki - z podsłuchanej rozmowy agentki Fenicjan wynikało, że kultyści skradli jej cały transport niebezpiecznych okultystycznych artefaktów. Zostawiła jednak na nich trackery, więc udało mi się je samemu wyśledzić, odebrać złolom i oddać własnej frakcji.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Side Quest: Signal Effect
Miał być side quest na szybki wieczorny wpisik, a okazało się, że to oszukańsko trudne investigation mission. Ruszyłem tropem tajemniczego wezwania o pomoc. Już początek był przyprawiający o siwiznę, bo trzeba było odszukać cztery anteny na dachach, a dostać się tam było trudno - skakanie, wspinanie, ukryte parapety, ale cudem - udało się. Potem było już tylko gorzej, ale poratowałem się solucją. Każda antena dawała jakieś bzdurne wiadomości - każda z nich zakodowana innym sposobem. Ale dobra, żeby pokazać wam perfidię tej gry, dam konkretny przykład ;D. Antena nr 3 miała taki przekaz:

KWM9KiQociMsICFhIyBfPXUgQCQhciAkIz8gQCthKiglIEArJ
SBzXiggJCEqcyBAbiEgIyR2JSMgISokaCkjLiAhKSEoczOgQC
tlICVedEAgIWYgJF4rZS4gQG8kKiEqLWZeKCkgISYqI3RzIF4
mYUAhIHdAXyUgSSAhYUAjXiwgKkBOICogIWwlKWcgKCsgJEAg
aSogdCgkIF5vdSEqICt+IGQqIXQkISAoJWVAICR5IF8hciRzI
Q==

do nas należało domyślić się, że do zaszyfrowania tego użyto czegoś, co zwie się base64 - i sobie przekonwertować. I 'odszyfrowana' wiadomość wygląda już tak:

)c=*$(r#, !a# _=u @$!r $#? @+a*(% @+% s^( $!*s @n! #$v%# !*$h)#. !)!(s3 @+e %^t@ !f $^+e. @o$*!*-f^() !&*#ts ^&a@! w@_% I !a@#^, *@N * !l%)g (+ $@ i* t($ ^ou!* +~ d*!t$! (%e@ $y _!r$s!

No i dalej to już chyba jasne i nie muszę wam mówić, co trzeba zrobić :D. No jak to nie wiecie?? Trzeba odszyfrować kolejne trzy anteny i połączyć szyfry z każej w jedną całość. I ta całość wygląda tak:

)!ho$(##, c(# _o# h$!) $#? C+=*(% @+r )^x $!y$ @(! #$*%n !*g#)#. !c!(#s t+$ %^&@ o* $i+@. F_$*!y-(^u) !ea#+# ^&^v! !h_% * !(@#y, b@% * c$i)@ (+ i@ ^* #(e ^*&!e +~ !e!_$! H%*@ m* _o=$@!
S!=*la##, !(n _=# @e!) m#? @h=*(d f+% )^( d!*$ a(! se*%# ni$#)#. A)!(#= @h$ %^&s !* $^r@. @_ur!*-(^(r b&*#+# ^&^@e !@a% * c(@r^, *u% * !$%n@ (o $@ ^n #($ h*&!* +f !*a_$! (%*d $* w!=$@!
)c=*$(r#, !a# _=u @$!r $#? @+a*(% @+% s^( $!*s @n! #$v%# !*$h)#. !)!(s3 @+e %^t@ !f $^+e. @o$*!*-f^() !&*#ts ^&a@! w@_% I !a@#^, *@N * !l%)g (+ $@ i* t($ ^ou!* +~ d*!t$! (%e@ $y _!r$s!
)!=*l(#s, !(# y=# @$a) $e? @+=se% @o% )i( $a*$ @(d #$*e# !*$#ts. !)ro#= @+$ pi&@ !* f^+@. @_$*t*-(o() !&*s+# cr^@! !@_t * !(r#^, *@% I !$%)@ t+ $t ^* #h$ ^*&s* o~ !*!_h! (e*@ $* _!=d@!

I teraz już całkowicie jasne, prawda? Nadal nie. Ech, z kim ja tu muszę pracować...Jak to się ustawi w odpowiedni sposób i wyłowi same literki, można odczytać przesłanie:

“Scholars, can you hear me? Chased for six days and seven nights. Across the pits of fire. Fourty-four beasts crave what I carry, buN I cling to it in the house of death! Heed my words!”

I teraz na tej podstawie trzeba odszukać jaskinię, znaleźć w niej skrzynkę i złamać jej kod - 6744. Prościzna.

Jakim cudem ktokolwiek w tą grę gra bez solucji, to ja nie mam pojęcia :D.

Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Użytkownik
Dołączył: Cze 2012
Posty: 118
ten pierwszy to od razu wyglądał na base64, ale z tym drugim, to bym się namęczył, zanim bym wpadł na rozwiązanie, pewnie w końcu do solucji bym zawitał. aż kusi żeby w to zagrać :P
_______________
Take a good hard look at the mother fucking blimp!
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Enialis - darmowe, więc trzeba tylko zainwestować czas i chęci ;-)

Side Quest: A Little Drone That Could
Znaleziony i reaktywowany dron Orochi (który po drodze trzeba było ochraniać) zaprowadził mnie do oblężonego posterunku tej organizacji. Wygląda na to, że jest tu całkiem sporo questów na kolejne dni.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Użytkownik
Dołączył: Cze 2012
Posty: 118
Kiedy właśnie czasu mało... :P
_______________
Take a good hard look at the mother fucking blimp!
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Quest: The Madness of Men
Jedną z plag trapiących okolicę były znany również z Biblii deszcze meteorytów. Moje dochodzenie wykazało jednak, że tym razem źródło nie było pozaziemskie, ale podziemne. Golemy lawowe pod przewodnictwem dżina prowadziły regularny ostrzał płonącą lawą, aczkolwiek przyczyny i zamiary podelców pozostają nieznane.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Side Quest: Scorched Earth
Raz jeszcze akcja przeciw kultystom Atena - tym razem wybijanie ich liczebnie, palenie ich zapasów i wybijanie przywódców.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Side Quest: Plague of Locusts
Tym razem zajmowalem sie szarancza i ich gniazdami i wielkim robalem.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Użytkownik
Dołączył: Maj 2008
Posty: 554
Udało się właśnie wyplatynować Utawarerumono: Mask of Deception. I teraz jak zawsze po ukończonej grze trudne pytanie, część 0, część 2, wrócić do yakuzy 3 czy też zacząć jeszcze coś innego z ostatnich zakupów.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
PS4 / PS3 / PS2 / PSX / PS VitaTV / PSP / WiiU / GBC / Saturn / 3DS / Atari 600 / Iphone
Obraz wysłany przez użytkownika

Strona: « < ... 104 105 106 107 108 109 110 > »

Forum JRK's RPGs działa pod kontrolą UseBB 1