Sang-Froid: Tales of Werewolves |
|
Wydania |
2013() |
Ogólnie
|
Połączenie gry akcji i tower defense. Do chatki drwala gdzieś w kanadyjskiej głuszy przyjeżdża jego brat i siostra. Wkrótce potem dziewczynę dopada wysoka gorączka, a dom każdej nocy zaczynają atakować stada wilków i wilkołaków. Naszym zadaniem jest odpierać te ataki, stopniowo dowiadując się, o co w tym wszystkim chodzi.
Rozgrywka jest zbliżona do Dungeon Defenders czy Orcs Must Die - przed każdym starciem rozkładamy pułapki (obserwując mapę w widoku z góry), a następnie w trybie TPP obserwujemy, jak wycinają przeciwników w pień, pomagając sobie siekierą czy strzelbą w razie potrzeby. Gdy noc się kończy, odwiedzamy miasteczko w celu zakupu nowej broni, ubrań ochronnych, amunicji czy alkoholu - pełniącego rolę napojów leczących czy podnoszących statystyki. Za kolejne zwycięstwa zdobywamy złoto i doświadczenie, a po zdobyciu kolejnych poziomów odblokowujemy umiejętności pasywne na specjalnym drzewku. W odróżnieniu od wspomnianych wcześniej produkcji, pułapki są jednorazowego użytku, miejsc do obrony jest 3-5, a przeciwnicy mniej liczni, ale znacznie potężniejsi - przez co rozgrywka wymaga więcej taktycznego myślenia, a mniej zręczności i szybkich reakcji (nie damy rady być wszędzie, więc dobre rozstawienie sideł ma kluczowe znaczenie).
|
Widok
|
TPP
|
Walka
|
Czas rzeczywisty
|
Obrazki z gry:
Dodane: 30.12.2017, zmiany: 30.12.2017