Zwei!! (JAP) |
|
Wydania |
2001() 2001() |
Ogólnie
|
Nie mam zbyt wiele do powiedzenia o tej gierce, poza tym że jest ślicznościowa, kolorowa, z komiksową grafiką i co zapewne zasmuci wiele osób- absolutnie nie-hentaiowa ;-) Tak do końca nie wiem nawet, czy to action-rpg, czy uczciwa turówka, ale przychylałbym się jednak do opcji "action". Współczynniki można co prawda wypatrzeć na obrazkach, ba, są tam nawet jakieś owspółczynnikowane pokemonopodobne potworki, mamy również całkiem rozbudowany ekwipunek. I... i... i chyba nic więcej nie wymyślę ;-)
|
Widok
|
izometr
|
Walka
|
czas rzeczywisty
|
Recenzje |
ZWEI!! jest to Action RPG wydany przez Falcom 20 grudnia 2001 roku.
Fabuła:
Arges jest jedną z unoszących się wysp w świecie Granvallen, w którym 500 lat temu rozegrała się finałowa bitwa Wielkiej Wojny Czarodziejów . Dziś wyspa nie jest niczym więcej niż spokojnym zakątkiem urozmaiconym przez piękną naturę i rozsiane gdzieniegdzie ruiny. Ale pewnego dnia, gdy nieznajomy przybył do świątyni Aplyes, spokój Arges zostaje zakłócony.
Oprawa graficzna i muzyczna:
Taka grafika 2D w grach na PC to dziś rzadkość. Kolorowe, ręcznie rysowane tła, przedmioty i postacie robią doskonałe wrażenie. Wszystkie animacje są prześliczne - woda, urządzenia po dawnej wojnie czy świetnie poruszająca się lawa. Muzyka jest typowa dla gier ARPG, posiada zarówno melodie zdolne do zapadnięcia w pamięci przez długie lata, jak i te które robią tylko za tło.
System:
System jest typowy dla większości gier "action rpg". Tak jak i w innych tego typu produkcjach sterujemy postacią (tu akurat dwoma a nawet momentami trzema:)), atakujemy urocze stworki, bądź gramy w udziwnione mini gierki. Do atakowania stworków zostały nam oddane następujące metody krzywdzenia bliźnich: zwykły atak, "specjał", bądź czary (tu reprezentowane przez kule odpowiadające żywiołom). Zdobywanie doświadczenia to swego rodzaju nowość - w czasie walki nie dostajemy go. Więc jak go zdobyć zapytacie - cóż trzeba nadmienić że po stworkach zostają różnego typu jedzenia (kulki ryżowe, cukierki, banany, bądź inne łakocie), oprócz odnowy zdrowia dodają nam one punkty doświadczenia i po zdobyciu odpowiedniej ich liczby zdobywamy upragniony LVL UP. Zakładanie broni, zbroi, akcesoriów aby zwiększyć swe parametry odbywa się poprzez umieszczenie ich na pasku skrótów. Możemy również mieć ze sobą zwierzątko (oczywiście trzeba się nim opiekować) - do wyboru 4 koty i tyleż samo psów, które będą pomagać nam w walce, a także nosić za nas ekwipunek. Stan gry robimy tylko w wybranych miejscach i jest to jak na dzisiejsze czasy wada.
Ocena końcowa: 9/10 (dla tych co nie znają japońskiego 8/10) .
Obrazki z gry:
Dodane: 11.07.2004, zmiany: 21.11.2013