




Nie wiem czy nadganiam z tymi nowościami, bo w realnym świecie prawie sierpień, a ja dobrnąłem do kwietnia. Winić za to mogę własne lenistwo oraz głupotę/trollerstwo ludzi przydzielających tagi gier na Steam'ie. Przydałaby się porządna edukacja rzesz graczy w tym temacie, bo zwyczajnie tracę czas na doszukiwanie się adekwatnych elementów RPG w tytułach, które takimi nie są. Poważnie - to że wrogowie tracą na ekranie punkty życia z naszej klikaniny nie czyni z tytułu erpega. Przydałby się jakiś rozwój postaci i uprzedzając - nie! samo zwiększanie żywotności bohatera to za mało, aby aspirować do tego miana. Po co ja to piszę, skoro Wy to wiecie, a trolle-matołki i tak nie przeczytają...? O czym to ja...? A tak, nowości:
- Tanzia (PC) - pocieszne i kolorowe RPG akcji, gdzie staramy się odkryć tajemnicę stojącą za zaginięciem dziadka oraz uratować wyspę przed Złem. Walki podobno wymagają odrobiny taktyki.
- EF Universe: Reclaiming the World (PC) - karcianka, tower defense, RPG i strategia w jednym. Kociokwiku z tego wszystkiego idzie dostać. Zdobywamy świat.
- Legend of Cina (PC) - rpgmakerowate powołujące się na podobieństwa do gier typu Fire Emblem. Coś jednak wątpię w jakość.
- Maze Wars (PC) - rogalik rozgrywany w generowanych na bieżąco podziemiach zwiedzanych przez grupę 4 awanturników wysłanych do świata gry mobilnej. Gra też bardzo wygląda na mobilną.
- Borderlands Game of the Year Enhanced (PC) - z racji zbliżającej się premiery części trzeciej odświeżono pierwszą. Lekki retusz graficzny i dodano skrzynię na złote klucze z późniejszych części. Dostępna z całością DLC pierwowzoru.