Mystic Islands |
|
Wydania |
2003() 2003() |
Ogólnie
|
Niemiecka produkcja, ale dostępna również w języku angielskim (jeżeli nie tylko). Prosty action-rpg z kiepskawą grafiką (ale pamiętajmy, że to dopiero początek szaleństwa komórkowo- gierkowego!). Broni się całkiem ekwipunku i rodzajów przeciwników. Nic łapiącego za gardło, ale miło sobie pograć w autobusie w drodze do pracy/ szkoły/ itd ;)
|
Recenzje |
Zaczynamy na południu wyspy porośniętej lasami i poprzedzielanej górami. Zanim wybierzemy się na walkę z potworami warto zajrzeć do miasta. W mieście można zakupić broń, pancerze i napoje, rozwinąć swoje współczynniki, otrzymać misję i klucze oraz ulepszyć broń. Pokonując kolejnych przeciwników czy to na wyspie czy w jakiniach zdobywamy punkty doświadczenia, które możemy zamienić na punkty siły (wpływa na klasę zbroi), zręczności (wpływa na klasę broni), wytrzymałości oraz czterech specjalizacji w broni. Zabite potwory pozostawiają pieniądze, napoje i klucze.
Walka polega na podejściu blisko przeciwnika i klikaniu, aż zginie, a w między czasie uzupełnianie własnej energii napojami. Niezależnie od misji jaką otrzymasz w mieście (oczyszczenie jaskiń z potworów, uratowanie córki lub odnalezienie 4 mieszkańców) warto jak najwięcej walczyć, bo to jedyny sposób na zdobycie doświadczenia.
Największą zaletą gry jest losowe generowanie wysp, co stwarza każdą rozgrywkę niepowtarzalną. Po wykonaniu misji i powrocie do naszego zleceniodawcy w mieście, otrzymujemy nagrodę oraz kod do następnej planszy. Gdyby nie uboga grafika i prymitywny system walki to mielibyśmy całkiem miłego RPG'a.
Moja ocena:6/10
Obrazki z gry:
Dodane: 22.01.2004, zmiany: 21.11.2013